Latest topics
» Which Class You Think Is The Best?
Tue Nov 29, 2011 11:38 pm by xSora

» Count to 1000 c;<
Tue Nov 29, 2011 11:37 pm by xAnonymous

» What class u gonna be ?
Tue Nov 29, 2011 9:01 pm by cooladam17

» Corrupt a Wish
Tue Nov 29, 2011 8:39 pm by meowchan

» count to 150 o.o
Tue Nov 29, 2011 8:38 pm by meowchan

» What song are you currently listening to?
Tue Nov 29, 2011 8:38 pm by meowchan

» Old game pics
Tue Nov 29, 2011 8:36 pm by meowchan

» Ban the person above you :3
Tue Nov 29, 2011 8:36 pm by meowchan

» awesome jokes/riddles
Tue Nov 29, 2011 8:34 pm by meowchan


What song are you currently listening to?

Page 4 of 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Go down

Re: What song are you currently listening to?

Post  meowchan on Tue Nov 22, 2011 9:09 pm

xD lol but omg its so freakin epic :c !
avatar
meowchan
Forum spammer

Posts : 435
Join date : 2011-10-23
Age : 24
Location : canada

Back to top Go down

Re: What song are you currently listening to?

Post  xAnonymous on Tue Nov 22, 2011 10:29 pm

I love that song so much I made it into a ringtone and it has been in all my celphone generations xD. Nightmare-The World <3
This one is stuck in my head....for a while now v.v....



its stuck o my head now lol D:, pretty good song Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

_________________

avatar
xAnonymous
Forum spammer

Posts : 152
Join date : 2011-10-25
Age : 26
Location : NewCastle

Back to top Go down

Re: What song are you currently listening to?

Post  meowchan on Tue Nov 22, 2011 10:36 pm

yay for song being stuck in head o.o
avatar
meowchan
Forum spammer

Posts : 435
Join date : 2011-10-23
Age : 24
Location : canada

Back to top Go down

Re: What song are you currently listening to?

Post  Kurumii on Tue Nov 22, 2011 10:59 pm



Pirates of the Caribbean FTW c;<
avatar
Kurumii
Forum spammer

Posts : 181
Join date : 2011-10-19
Age : 23
Location : In your pants @-@

Back to top Go down

Re: What song are you currently listening to?

Post  meowchan on Tue Nov 22, 2011 11:09 pm

nice rofl xD

avatar
meowchan
Forum spammer

Posts : 435
Join date : 2011-10-23
Age : 24
Location : canada

Back to top Go down

Re: What song are you currently listening to?

Post  Kurumii on Tue Nov 22, 2011 11:43 pm

IKR >:D I love songs from movies! Like this one c;<

avatar
Kurumii
Forum spammer

Posts : 181
Join date : 2011-10-19
Age : 23
Location : In your pants @-@

Back to top Go down

Re: What song are you currently listening to?

Post  Gildartz on Tue Nov 22, 2011 11:55 pm

>=D
avatar
Gildartz
Slime

Posts : 18
Join date : 2011-10-26
Location : Magnolia

Back to top Go down

Re: What song are you currently listening to?

Post  meowchan on Tue Nov 22, 2011 11:57 pm

O: OMG THAT SONG IS FREAKIN AMAZIN ! i heard it before its so epic ima download it >:3
avatar
meowchan
Forum spammer

Posts : 435
Join date : 2011-10-23
Age : 24
Location : canada

Back to top Go down

Re: What song are you currently listening to?

Post  Kurumii on Wed Nov 23, 2011 12:17 am



Fave band! <3
avatar
Kurumii
Forum spammer

Posts : 181
Join date : 2011-10-19
Age : 23
Location : In your pants @-@

Back to top Go down

Re: What song are you currently listening to?

Post  meowchan on Wed Nov 23, 2011 12:28 am

yay for that band ~
avatar
meowchan
Forum spammer

Posts : 435
Join date : 2011-10-23
Age : 24
Location : canada

Back to top Go down

Re: What song are you currently listening to?

Post  Kurumii on Wed Nov 23, 2011 12:29 am



Oh yea! I know how to play it on piano too c;
avatar
Kurumii
Forum spammer

Posts : 181
Join date : 2011-10-19
Age : 23
Location : In your pants @-@

Back to top Go down

Re: What song are you currently listening to?

Post  meowchan on Wed Nov 23, 2011 12:29 am

:c lucky ima start playing drums lol xD
avatar
meowchan
Forum spammer

Posts : 435
Join date : 2011-10-23
Age : 24
Location : canada

Back to top Go down

Re: What song are you currently listening to?

Post  Kurumii on Wed Nov 23, 2011 12:30 am

xD I wanna learn violin D:
avatar
Kurumii
Forum spammer

Posts : 181
Join date : 2011-10-19
Age : 23
Location : In your pants @-@

Back to top Go down

Re: What song are you currently listening to?

Post  meowchan on Wed Nov 23, 2011 12:31 am

o.o rofl why
avatar
meowchan
Forum spammer

Posts : 435
Join date : 2011-10-23
Age : 24
Location : canada

Back to top Go down

Re: What song are you currently listening to?

Post  Kurumii on Wed Nov 23, 2011 12:34 am

Cuz it's my favorite instrument o.o
avatar
Kurumii
Forum spammer

Posts : 181
Join date : 2011-10-19
Age : 23
Location : In your pants @-@

Back to top Go down

Re: What song are you currently listening to?

Post  meowchan on Wed Nov 23, 2011 12:34 am

o.o why
avatar
meowchan
Forum spammer

Posts : 435
Join date : 2011-10-23
Age : 24
Location : canada

Back to top Go down

Re: What song are you currently listening to?

Post  Gildartz on Wed Nov 23, 2011 1:05 am

I bought a harmonic a long time ago but i cant play it e.e
avatar
Gildartz
Slime

Posts : 18
Join date : 2011-10-26
Location : Magnolia

Back to top Go down

Re: What song are you currently listening to?

Post  meowchan on Wed Nov 23, 2011 1:12 am

rofl why not
avatar
meowchan
Forum spammer

Posts : 435
Join date : 2011-10-23
Age : 24
Location : canada

Back to top Go down

Re: What song are you currently listening to?

Post  Gildartz on Wed Nov 23, 2011 1:24 am

hmmm because I bought it because it looks pretty awesome xDD but no1 can teach me :c
avatar
Gildartz
Slime

Posts : 18
Join date : 2011-10-26
Location : Magnolia

Back to top Go down

Re: What song are you currently listening to?

Post  Paiint R. on Wed Nov 23, 2011 1:34 am

Listening to, sunstroke project - run away. A.K.A Epic Sax Guy Song

_________________
ICH LIEBE KAAATZEEEN!!
avatar
Paiint R.
Slime

Posts : 13
Join date : 2011-11-05
Age : 28
Location : RetroLand

https://facebook.com/Paiint

Back to top Go down

Re: What song are you currently listening to?

Post  meowchan on Wed Nov 23, 2011 2:01 am

xD rofl nice
avatar
meowchan
Forum spammer

Posts : 435
Join date : 2011-10-23
Age : 24
Location : canada

Back to top Go down

Re: What song are you currently listening to?

Post  Kurumii on Wed Nov 23, 2011 2:19 am


Weird song to a weird video <3 Oh yea
avatar
Kurumii
Forum spammer

Posts : 181
Join date : 2011-10-19
Age : 23
Location : In your pants @-@

Back to top Go down

Re: What song are you currently listening to?

Post  meowchan on Wed Nov 23, 2011 2:23 am

LOL OMG NICE XD!
avatar
meowchan
Forum spammer

Posts : 435
Join date : 2011-10-23
Age : 24
Location : canada

Back to top Go down

Re: What song are you currently listening to?

Post  Kurumii on Wed Nov 23, 2011 2:26 am

RIGHT?! >:D
avatar
Kurumii
Forum spammer

Posts : 181
Join date : 2011-10-19
Age : 23
Location : In your pants @-@

Back to top Go down

Re: What song are you currently listening to?

Post  meowchan on Wed Nov 23, 2011 2:27 am

-shuts up and sleeps with you-
avatar
meowchan
Forum spammer

Posts : 435
Join date : 2011-10-23
Age : 24
Location : canada

Back to top Go down

Re: What song are you currently listening to?

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 4 of 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum